PKO Leasing Spółka Akcyjna z siedzibą w Łodzi (93-281), przy Al. Marszałka Edwarda Śmigłego-Rydza 20, Sąd Rejonowy dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, nr KRS 0000022886, o opłaconym w całości kapitale zakładowym w wysokości 347 855 660,00 złotych, NIP: 725-17-35-694, która jednocześnie oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (Dz.U.2019.118 tj. z dnia 2019.01.21 z późniejszymi zmianami) działa na rzecz następujących ubezpieczycieli:

  • InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S A Vienna Insurance Group z siedzibą Warszawa 00-668, ul. Stanisława Noakowskiego 22 KRS 0000054136, REGON 010644132, NIP 5260038806
  • Powszechny Zakład Ubezpieczeń S A z siedzibą Warszawa 00-133, al. Jana Pawła II 24 KRS 0000009831, REGON 010001345, NIP 5260251049
  • PKO Towarzystwo Ubezpieczeń S A z siedzibą Warszawa 00-872, ul. Chłodna 52, KRS 0000551487, REGON 361272718, NIP 5272734144
  • Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S A z siedzibą Warszawa, ul. Postępu 15b KRS0000010623, REGON 016029008, NIP 5262349108

Agent jest wpisany do rejestru agentów ubezpieczeniowych pod numerem 11211619/A. Powyższą informację można potwierdzić na stronie internetowej Komisji Nadzoru Finansowego https://rpu.knf.gov.pl/ poprzez wpisanie w/w numeru wpisu Agenta do rejestru agentów ubezpieczeniowych.

Za wykonane czynności Agent otrzymuje od ubezpieczyciela wynagrodzenie w postaci prowizji płatnej przez ubezpieczyciela, naliczanej jako określona wartość procentowa od wysokości opłaconej przez Klienta składki.

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji lub wniesienia skargi. Reklamacje lub skargi można kierować osobiście do osoby fizycznej wykonującej czynności agencyjne w imieniu Agenta, pisemnie na adres siedziby Agenta, telefonicznie pod następujące nr telefonów: 801 887 887 lub za pośrednictwem strony internetowej. Reklamacje oraz skargi rozpatrywane są niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia ich otrzymania. W przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi w ww. terminie, Klient zostanie poinformowany o przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji lub skargi. Klientowi przysługuje również możliwość skorzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów, w drodze postępowania prowadzonego przed Rzecznikiem Finansowym. Postępowanie, o którym mowa powyżej, wszczyna się na wniosek Klienta. Plik do pobrania