Centrum Obsługi Klienta, Infolinia CFM: 22 260 33 33
Oferujemy kompleksową obsługę, obejmującą wymianę opon, ich przechowywanie, naprawę czy relokację. Zakres jest uzależniony od wybranego pakietu wskazanego w umowie serwisowej dotyczącej samochodu. Aby to sprawdzić lub skorzystać z naszych usług, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta.
- Terminy:
- zimowe: 1.10-30.11
- letnie: 1.04-31.05
- Zgłaszanie:
- Termin wymiany rezerwujesz bezpośrednio w warsztacie oponiarskim. W razie potrzeby zwróć się do Centrum Obsługi Klienta (Infolinia CFM: 22 260 33 33) lub mailowo pod adresem opony@pkoleasing.pl.
- Ogumienie jest przechowywane wyłącznie w serwisach wskazanych przez PKO Leasing S.A.
- Zmiana lokalizacji pojazdu:
- Zwróć się do Centrum Obsługi Klienta (Infolinia CFM: 22 260 33 33) lub mailowo pod adresem opony@pkoleasing.pl, jeśli samochód w poprzednim okresie wymiany opon był użytkowany w innej lokalizacji.
- Zorganizujemy przesyłkę i wymianę opon już w nowym miejscu.