Udostępniamy Ci jeden numer Infolinii CFM: 22 260 33 33, pod którym do Twojej dyspozycji pozostają specjaliści Centrum Obsługi Klienta.
Centrum Obsługi Klienta służy pomocą we wszystkich kwestiach związanych z Twoją umową. W przypadku pytań czy trudności związanych z użytkowaniem pojazdu doświadczeni doradcy udzielą Ci potrzebnych informacji i pomogą znaleźć najlepsze rozwiązanie.
Do Centrum Obsługi Klienta możesz zwrócić się z takimi sprawami, jak:
- aktualizacja danych,
- zgłoszenie szkody,
- pomoc w przypadku usterek i awarii, zgłoszenie potrzeby skorzystania z serwisu, usługi Assistance,
- umówienie przeglądu samochodu,
- wymiana opon,
- zmiany w umowach, np. odnośnie harmonogramu rat, przedłużenia wynajmu, zwiększenia limitu kilometrów itp.
- kopie i duplikaty oraz wymiana dokumentów; wydawanie wtórników,
- obsługa kart paliwowych.
Centrum Obsługi Klienta musi być informowane o:
- wszystkich zdarzeniach drogowych,
- uszkodzeniach pojazdu,
- usterkach technicznych; w przypadku awarii licznika przejechanych kilometrów – bezzwłocznie!
- uszkodzeniu ogumienia