Zakup online - serwis aukcyjny oraz platforma do zakupu aut nowych i używanych
Więcej

Udostępniamy Ci jeden numer Infolinii CFM: 22 260 33 33, pod którym do Twojej dyspozycji pozostają specjaliści Centrum Obsługi Klienta.

Centrum Obsługi Klienta służy pomocą we wszystkich kwestiach związanych z Twoją umową. W przypadku pytań czy trudności związanych z użytkowaniem pojazdu doświadczeni doradcy udzielą Ci potrzebnych informacji i pomogą znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Do Centrum Obsługi Klienta możesz zwrócić się z takimi sprawami, jak:

  • aktualizacja danych,
  • zgłoszenie szkody,
  • pomoc w przypadku usterek i awarii, zgłoszenie potrzeby skorzystania z serwisu, usługi Assistance,
  • umówienie przeglądu samochodu,
  • wymiana opon,
  • zmiany w umowach, np. odnośnie harmonogramu rat, przedłużenia wynajmu, zwiększenia limitu kilometrów itp.
  • kopie i duplikaty oraz wymiana dokumentów; wydawanie wtórników,
  • obsługa kart paliwowych.

Centrum Obsługi Klienta musi być informowane o:

  • wszystkich zdarzeniach drogowych,
  • uszkodzeniach pojazdu,
  • usterkach technicznych; w przypadku awarii licznika przejechanych kilometrów – bezzwłocznie!
  • uszkodzeniu ogumienia
Drukuj