Zakup online - serwis aukcyjny oraz platforma do zakupu aut nowych i używanych
Więcej

Zgłaszanie awarii poza terytorium Polski: +48 22 260 33 33

Wyjazd samochodem za granicę jest możliwy tylko po uzyskaniu pisemnej zgody PKO Leasing S.A. W tym celu skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta. Tam też uzyskasz pomoc w uzyskaniu dodatkowych dokumentów i dopełnieniu formalności.

  1. Zgłoś wyjazd:
  2. Podaj konieczne dane:
    • numer rejestracyjny pojazdu,
    • kraje, przez które podróżujesz.
  3. Centrum Obsługi Klienta pomoże Ci zweryfikować zakres ubezpieczenia (dodatkowe, jeśli jest wymagane, może być zawarte na Twój koszt).
  4. Skorzystaj z formularza, jeśli potrzebujesz upoważnienia
  5. Przed podróżą zagraniczną zadbaj, aby wykonać wszystkie niezbędne przeglądy i naprawy.
  6. W przypadku wystąpienia awarii poza terytorium Polski, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem Infolinii CFM: +48 22 260 33 33.
  7. Faktury za świadczenia wykonane poza granicami kraju muszą być uregulowane przez Ciebie. PKO Leasing S.A. po przeanalizowaniu zasadności powstałego kosztu, pokryje go do wysokości kosztów naprawy w Polsce.
Drukuj