Do końca bieżącego miesiąca na adres dedykowany do e-faktury wyślemy informację z linkiem do Portalu, loginem oraz instrukcją logowania. Uwaga! Zmiana dotyczy tylko wybranych Klientów, którzy zostaną poinformowani mailowo.
Portal Klienta to udogodnienie dla Klientów i gwarancja bezpieczeństwa:
- dostępny 24 h/dobę w każdy dzień tygodnia
- pozwala na wgląd do danych nt. posiadanych umów, wystawionych dokumentów księgowych, stanu rozrachunków, ubezpieczeń
- możliwość składania wniosków w zakresie obsługi aktywnych umów
- cykliczne informacje nt. oferty PKO Leasing, w tym ofert specjalnych
Niebawem także udostępnimy również kolejne możliwości zapewniające samoobsługę umów.
Zachęcamy do zalogowania się do Portalu, niezwłocznie po otrzymaniu maila z instrukcją logowania.
Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do kontaktu z dedykowanymi Konsultantami. Czekamy na Państwa pytania przesyłane drogą mailową: leasing.efaktura@pkoleasing.pl lub dzwoniąc na numer infolinii 801 887 887 od godz. 8:00 do godz. 17:00 od poniedziałku do piątku.