Sprawdź promocje i skorzystaj z finansowania na jeszcze atrakcyjniejszych warunkach.
Więcej
2018-02-20

Dzięki PKO Auto Ekspres Pożyczce przedsiębiorcytanio, szybko i prosto mogą sfinansować zakup pojazdu osobowego, ciężarowego do 3,5t, a nawet motocykla. Korzystne warunki finansowania są już dostępne w placówkach PKO Banku Polskiego oraz PKO Leasing.

 

Produkt adresowany jest do tych przedsiębiorców, którzy chcą od początku być właścicielami pojazdu. Dzięki temu mogą dokonywać odpisów amortyzacyjnych, stosować swoje zniżki na ubezpieczenie i używać tablic rejestracyjnych zgodnych z miejscem zamieszkania. Odsetki i wszystkie opłaty związane z PKO Auto Ekspres Pożyczką przedsiębiorca może wliczać w koszty uzyskania przychodu. Ma ona jednak jeszcze więcej zalet.

 

PKO Auto Ekspres Pożyczka umożliwia atrakcyjne i elastyczne warunki spłaty, na przykład w ratach rocznych (2x50 proc., 3x33 proc., 4x25 proc.) z oprocentowaniem 0 proc. W takim wypadku klient uiszcza tylko opłatę przygotowawczą, rozłożoną na raty.

 

Nie jest potrzebny wkład własny. Finansowane pożyczką mogą być nowe i używane samochody osobowe (okres umowy do 84 miesięcy, wiek auta po jej zakończeniu nie więcej niż 120 miesięcy) oraz ciężarowe do 3,5 tony (odpowiednio 60 i 96 miesięcy). Maksymalna wartość brutto przedmiotu wynosi 369 tys. złotych. PKO Auto Ekspres Pożyczka może być wykorzystana również na zakup nowego motocykla bądź przyczepy do niego lub wózka. W tym wypadku maksymalne finansowanie brutto wynosi 123 tys. złotych, a okres umowy – 60 miesięcy.

 

Pożyczka jest dostępna dla przedsiębiorców już od czwartego miesiąca prowadzenia działalności. Nie są potrzebne żadne specjalne zaświadczenia czy zabezpieczenia (weksel, zastaw itp.). Wystarczy udać się do doradcy leasingowego w placówkach PKO Banku Polskiego lub PKO Leasing z oświadczeniem o przychodach.

 

– Pożyczka, leasing czy faktoring to komplementarne formy finansowania działalności gospodarczej. Jako podmiot największej grupy kapitałowej w naszej części Europy możemy elastycznie oferować klientom produkty, które są najlepiej dostosowane do ich potrzeb, specyfiki czy preferencji – podkreśla Izabela Fotyga, Dyrektor ds. Produktów.