2018-04-11
  • PKO Bank Polski rozpoczął drugą edycję bezpłatnych szkoleń dla małych i średnich firm „Dzień dobry Biznes”
  • Tematem najnowszego cyklu jest „Firma w ekspansji”.
  • Spotkania odbędą się w 11 miastach: Elblągu, Grudziądzu, Wieliczce, Krośnie, Świdnicy, Nysie, Zielonej Górze, Stargardzie, Chełmie, Siedlcach i Radomiu i potrwają do maja.

Zarówno PKO Bank Polski, jak i PKO Leasing oferują firmom kompleksowe rozwiązania finansowe już od pierwszych dni ich działania. Wspólnie staramy się również dostarczać wiedzę i narzędzia w obszarach wspierających prowadzoną działalność m.in. w trakcie szkoleń „Dzień dobry Biznes”, w których w ostatniej edycji wzięło udział ponad 470 przedsiębiorców.

Tym razem szkolenia odbywają się pod hasłem „Firma w ekspansji”. Warsztaty podzielone są na trzy części tematyczne, a każdą z nich prowadzą specjaliści m.in. w dziedzinie komunikacji, marketingu internetowego czy prawa. Zaprezentowane będą m.in.: nowe regulacje prawne związane z przetwarzaniem danych osobowych i ciekawe rozwiązania marketingowe dla firm. Uczestnicy spotkania, zainteresowani prowadzeniem skutecznych kampanii reklamowych w internecie, będą mogli liczyć na otrzymanie praktycznych wskazówek jak osiągnąć ten cel. Będzie również możliwość indywidualnych rozmów z naszymi ekspertami w zakresie leasingu i faktoringu i z pozostałymi ekspertami ze spółek Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego w zakresie ubezpieczeń, ekspansji zagranicznej czy bankowych produktów finansowych.

W bezpłatnych szkoleniach „Dzień dobry Biznes” mogą wziąć udział przedsiębiorcy, którzy zarejestrują się na stronie www.dziendobrybiznes.pl. Spotkania odbędą się w 11 miastach Polski – pierwsze z nich 21 marca w Elblągu, kolejne w: Grudziądzu (22.03), Wieliczce (11.04), Krośnie (12.04), Polanicy Zdrój(18.04), Nysie (19.04), Zielonej Górze (25.04), Stargardzie (26.04), Chełmie (08.05), Siedlcach (09.05) i Radomiu (10.05).

Jest to pierwsza edycja z trzech, które odbędą się w 2018 roku. Drugi cykl, pod hasłem „Siła marki w MŚP”, wystartuje w drugim kwartale i będzie dotyczył świadomego budowania i wykorzystywania marki w promowaniu firmy. Ostatnia seria spotkań „Dzień dobry Biznes” odbędzie się w trzecim kwartale pod tytułem „(Nie)ważne co mówią, ważne, że mówią” i w dużej mierze dotyczyć będzie kreowania pozytywnej opinii i tworzenia trwałych relacji z klientami.

Pierwsza seria szkoleń odbyła się w ub. roku. Wzięło w nich udział ponad 470 uczestników, przedstawicieli małych i średnich firm, ale mogących pochwalić się już znaczącym dorobkiem. Organizacja szkoleń „Dzień dobry Biznes” to element strategii banku, która w dużej mierze skupia się na wsparciu firm z sektora MŚP.