2019-10-14

PKO Leasing startuje z nowym Abonamentem Leasingowym opartym na stałej stopie procentowej. W ramach promocji spółka wprowadza dwa nowe produkty:  Abonament Leasing+ na samochody osobowe do 3,5 tony oraz Abonament Maszynowy. Kampanii towarzyszy hasło Pewna rata z gwarancją w przyszłości!

Promocja potrwa do 31 grudnia 2019 roku. Warunkiem skorzystania z nowych produktów jest finansowanie leasingiem opartym na stałej stopie procentowej. 

Abonament Leasing+ to leasing na samochody osobowe i dostawcze do 3,5 t. Promocja zakłada darmową rejestrację z ubezpieczeniem GAP. Jest to kontynuacja zeszłorocznej kampanii o tej samej nazwie, która cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów. Drugi wprowadzany abonament dotyczy rynku maszyn i urządzeń, a nowością jest rozszerzenie tej oferty o finansowanie dla start-upów. W ramach obydwu abonamentów klienci mogą skorzystać z leasingu opartego na stałej stopie procentowej. Gwarantuje to niezmienność raty leasingowej przez cały okres finansowania.

Postanowiliśmy postawić na większą promocję produktu opartego na stałej stopie procentowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient zyskuje stabilność w prowadzeniu biznesu - niezmienność raty, zwłaszcza przy dłuższym okresie finansowania. Szczególnie ważne jest to w abonamencie na maszyny i urządzenia, ponieważ część prowadzonych przez przedsiębiorców inwestycji, które  potrzebują gwarancji stałej raty w całym okresie finansowania, jest kapitałochłonna  – podkreśla Monika Dąbkowska z Departamentu Produktów PKO Leasing.

W ramach promocji na maszyny PKO Leasing rozszerzył również ofertę produktową dla nowopowstałych firm. Produkt dostępny  jest dla nowych klientów PKO Leasing i PKO Banku Polskiego prowadzących działalność gospodarczą poniżej 3 miesięcy. Finansowanie przedmiotu może wynieść maksymalnie nawet do 100 tys. zł.  Warunkiem otrzymania finansowania jest 20 proc. wkład własny i pozytywna weryfikacja w Biurze Informacji Kredytowej.

Wprowadzenie na stałe do oferty PKO Leasing  produktu dla start-upów na finansowanie sprzętów z segmentu maszyn i urządzeń wyróżnia naszą ofertę na tle rynku. Wystandaryzowaliśmy procedurę analizy wniosku złożonego przez startup i procesowania transakcji, dzięki czemu przedsiębiorca znacznie szybciej może otrzymać finansowanie – podkreśla Monika Dąbkowska. 

W ramach działań promocyjnych przygotowane zostały dwa layouty reklamowe. Kampania prowadzona jest w internecie oraz social mediach. Promocja obejmuje zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy.