W Portalu Klienta
Sprawdzisz status umów
Nie ucieknie Ci żaden ważny termin
Szybko załatwisz sprawę
Wnioski znajdują się w jednym miejscu i złożysz je kilkoma kliknięciami
Pobierzesz e-faktury
Pojedynczo lub w pakiecie
Poznasz historię dokumentów i rozliczeń
Wszystkie dane zapisują się na koncie
Poznasz nowe produkty i oferty specjalne
W pełni dopasowane do Twoich potrzeb
Pytania i odpowiedzi
- Jak uzyskać dostęp do Portalu Klienta?- Wypełnij formularz dostępny tutaj
- Podpisz zgodnie z reprezentacją firmy i wyślij:
- Pocztą na adres: Zespół Obsługi Klienta, ul. Dzieci Polskich 2, 07-410 Ostrołęka
 LUB
- Pocztą mailową na adres: leasing.efaktura@pkoleasing.pl z adresu e-mail wskazanego jako kontaktowy.
 
- Pocztą na adres: Zespół Obsługi Klienta, ul. Dzieci Polskich 2, 07-410 Ostrołęka
- Oczekuj na mail z informacją o loginie, który prześlemy na wskazany adres e-mail.
- Aktywuj konto korzystając z opcji "Logowanie po raz pierwszy" na stronie logowania Portalu i nadaj hasło zgodnie z podaną instrukcją.
- Korzystaj w pełni z Portalu Klienta!
 
- Jak wygląda proces logowania po raz pierwszy?- Po otrzymaniu loginu na stronie logowania Portalu należy skorzystać z opcji „Logowanie po raz pierwszy”. 
- Zapomniałem loginu. Co mam zrobić?- Na stronie logowania Portalu należy skorzystać z opcji „Przypomnij login”. 
- Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?- Na stronie logowania Portalu należy skorzystać z opcji „Nie pamiętam hasła”. 
- Co z Portalem Dokumentów?- Portal dokumentów dostepny jest pod adresem https://efaktura.pkoleasing.pl, gdzie dostepne są faktury w wersji elektronicznej wystawione przed kwietniem 2019r. Dotyczy Klientów, którzy mieli dostęp do tego serwisu. 
- Ilu użytkowników można podpiąć do konta firmy?- Do konta firmowego może być podpięta nieograniczona liczba użytkowników. 
- Jakich zasad bezpieczeństwa powinienem przestrzegać?- Dbaj o poufność swojego identyfikatora i hasła.
- Upewnij się, że adres strony zaczyna się od https.
- Upewnij się, że w prawym dolnym rogu okna przeglądarki lub obok paska adresowego znajduje się symbol zamkniętej kłódki. Świadczy on o nawiązaniu szyfrowanego połączenia z portalem, w przypadku braku kłódki skontaktuj się z nami 801 887 887.
- Unikaj korzystania z nieznanych komputerów.
- Pamiętaj o zabezpieczeniach antywirusowych swojego komputera.
- Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia poufnych danych.
- Zachowaj szczególną ostrożność w miejscach publicznych (np. kafejkach internetowych).
 


