Reklamacje
Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez PKO Leasing Spółka Akcyjna oraz PKO Leasing Finanse, można składać pod adresem: Świętokrzyska 36, 00-116 Warszawa, w formie ustnej do protokołu albo w formie pisemnej, doręczając ją bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty, przy czym w przypadku kontaktu osobistego, zawsze w dni robocze w godzinach od 9:00 do 16:00.
Reklamacje mogą być również składane telefonicznie pod numerem telefonu 801 887 887 lub drogą elektroniczną, poprzez wypełnienie i wysłanie poniższego formularza reklamacyjnego.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu trzydziestu dni od dnia jej otrzymania. Pisemna odpowiedź zostanie wysłana na adres korespondencyjny albo drogą poczty elektronicznej, jeżeli wniosek o takie doręczenie znajdzie się w treści reklamacji, przy czym złożenie reklamacji drogą elektroniczną jest traktowane jako zgoda na udzielenie odpowiedzi w tym trybie.