Sprawdź promocje i skorzystaj z finansowania na jeszcze atrakcyjniejszych warunkach.
Więcej

Doświadczony lider instytucji finansowej od przeszło 15 lat skoncentrowany na podnoszeniu skuteczności procesów i efektywności kosztowej organizacji w obszarze obsługi i operacji PKO Banku Polskiego. Manager zorientowany na współpracę i wyniki osiągane przez zespół. Innowator z potwierdzoną umiejętnością tworzenia i rozwijania strategii działania oraz osiągania zakładanych rezultatów z użyciem automatyzacji i robotyzacji procesów.

Inspirowana re-engineeringiem i ciągłym doskonaleniem procesów rozpoczęła transformację usług operacyjnych w PKO Banku Polskim i GKB. Odpowiedzialna zarówno za poprawę efektywności operacyjnej i kosztowej jak i za sprzedaż produktów consumer finance i ubezpieczeń. Zarządza rozproszonymi, wielozadaniowymi zespołami w strukturze 3k+. Współtworzy strategię banku i prowadzi inicjatywy strategiczne.

Promuje w organizacji zarządzanie jakością i jakość zarządzania, przykłada dużą uwagę do budowania nowoczesnej kultury organizacyjnej. Pracuje z pasją i energią kierując się przekonaniem, że “Management is doing things right; leadership is doing the right things.”