Sprawdź promocje i skorzystaj z finansowania na jeszcze atrakcyjniejszych warunkach.
Więcej

Zgłaszanie szkody:

I. Zgłoszenie szkody

  1. W trosce o Twoje bezpieczeństwo i wygodę, wszystkie szkody i wypadki komunikacyjne z udziałem samochodu będącego przedmiotem umowy CFM zgłaszaj pod numerem Infolinii: 22 260 33 33.

II. Wybór warsztatu

  1. W przypadku zaistnienia szkody zapraszamy do skorzystania z dedykowanego serwisu blacharskolakierniczego. W ramach korzyści zapewniamy:
    • bezpłatny samochód zastępczy na cały okres trwania naprawy,
    • rozliczenie podatku VAT przez PKO Leasing S.A.

III. Naprawa i odbiór auta

  1. Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w celu uzgodnienia miejsca, terminu i sposobu dostarczenia samochodu do warsztatu oraz ewentualnego podstawienia auta zastępczego (jeżeli umowa to przewiduje).
  2. Najpóźniej w dniu odbioru samochodu z warsztatu przekaż do niego:
    • oryginały formularzy zgłoszenia szkody,
    • kserokopie prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego (potwierdzone za zgodność),
    • inne dokumenty związane ze szkodą (oświadczenie sprawcy, notatka sporządzona przez policję itp.).

 

Skradziono mi auto

  1. Niezwłocznie – najpóźniej w ciągu 6 godzin od uzyskania wiadomości o kradzieży, włamaniu czy akcie wandalizmu – zgłoś ten fakt na policję.
  2. Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta (Infolinia CFM: 22 260 33 33); skorzystaj z pomocy konsultantów.
Drukuj