Sprawdź promocje i skorzystaj z finansowania na jeszcze atrakcyjniejszych warunkach.
Więcej

Centrum Obsługi Klienta, Infolinia CFM: 22 260 33 33 (wybierz 2)

Kradzieże i szkody – przykre sytuacje, których każdy woli unikać, ale z którymi należy się liczyć. Mamy na to wypróbowane procedury, które pozwalają zminimalizować stres i zadbać o prawidłowy przebieg likwidacji szkody. W każdym przypadku niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta.

Na miejscu zdarzenia:

 

I. Jestem poszkodowany

  1. Zadbaj o zabezpieczenie miejsca kolizji czy wypadku oraz o to, by ewentualni potrzebujący uzyskali pierwszą pomoc; w razie konieczności wezwij służby ratunkowe (tel. 112).
  2. Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta (Dział Szkód): tel. 22 260 33 33 (wybierz 2), skorzystaj z pomocy konsultantów.
  3. Wezwij policję na miejsce zdarzenia; po jej przybyciu zanotuj dane jednostki.
  4. Zadbaj o to, aby sprawca kolizji czy wypadku podpisał oświadczenie (wzór poniżej) i przekazał Ci oryginał. Powinno ono zawierać:
    • model i markę samochodu i jego numer rejestracyjny,
    • dane właściciela samochodu,
    • dane kierującego,
    • nr polisy OC i nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego,
    • opis zdarzenia,
    • opis uszkodzeń,
    • oświadczenie sprawcy zdarzenia o wzięciu odpowiedzialności za zdarzenie (potwierdzające jego winę).
  5. W razie potrzeby i możliwości poproś ewentualnych świadków zdarzenia o oświadczenia lub dane kontaktowe.
  6. Korzystaj tylko z pomocy drogowej wezwanej, jeśli to konieczne, za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta lub Assistance (Infolinia CFM: 22 260 33 33).

 

II. Jestem sprawcą szkody

  1. Zadbaj o zabezpieczenie miejsca kolizji czy wypadku oraz o to, by ewentualni potrzebujący uzyskali pierwszą pomoc; w razie konieczności wezwij służby ratunkowe (tel. 112).
  2. Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta (Dział Szkód): tel. 22 260 33 33 (wybierz 2), skorzystaj z pomocy konsultantów.
  3. W razie potrzeby wezwij policję na miejsce zdarzenia; po jej przybyciu zanotuj dane jednostki. 
  4. Wypełnij i podpisz oświadczenie dla poszkodowanego (wzór poniżej), zawierające:
    • model i markę samochodu i jego numer rejestracyjny,
    • dane właściciela samochodu,
    • dane kierującego,
    • nr polisy OC i nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego,
    • opis zdarzenia,
    • opis uszkodzeń.
  5. W razie potrzeby i możliwości poproś ewentualnych świadków zdarzenia o oświadczenia lub dane kontaktowe.
  6. Korzystaj tylko z pomocy drogowej wezwanej, jeśli to konieczne, za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta lub Assistance (Infolinia CFM: 22 260 33 33).
Drukuj